Wznawiamy obsługę bezpośrednią

Uprzejmie informujemy, że od 9 listopada 2020 r. wznawiamy bezpośrednią obsługę klienta w zakresie niezbędnych przesłuchań, odbioru kart pobytu, składania wniosków dotyczących legalizacji pobytu oraz złożenia odcisków linii papilarnych.

Obsługa będzie realizowana w zakresie:

  • wizyt zarezerwowanych drogą internetową od 2 do 6 listopada, dla których został wyznaczony nowy termin,
  • wizyt posiadających rezerwację internetową,
  • wizyt umówionych drogą telefoniczną – w tym też klientów, do których zostało skierowane wezwanie o uzupełnienie braków formalnych i stawiennictwo w Poznaniu,
  • umówionych wcześniej przesłuchań, w tym tych umówionych od 2 do 13 listopada 2020 r., dla których zostanie wyznaczony nowy termin,
  • zapoznania się z aktami postępowania.
Skargi, wnioski, inne podania, uzupełnienia dokumentów, petycje, etc. należy przesyłać za pomocą operatora pocztowego lub za pośrednictwem platformy ePUAP. Nie ma możliwości osobistego złożenia dokumentacji.

Jednocześnie informujemy, że wizyty w celu odbioru karty pobytu, złożenia wniosku w zakresie legalizacji pobytu lub złożenia odcisków linii papilarnych będą się odbywać w:

  • w Poznaniu, na Sali B na Placu Wolności 17 w poniedziałki w godzinach od 9:30 do 18:00, oraz wtorki – piątki od 8.15 do 15.15.
  • w delegaturach w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile: w poniedziałki od 10:15 do 17:45 oraz wtorki – piątki od 8:15 do 15:15, wyłącznie po wcześniejszym umówieniu wizyty w opisany powyżej sposób.
O zmianach zasad obsługi będziemy Państwa na bieżąco informować w kolejnych komunikatach, prosimy śledzić je na naszej stronie.

 

Zgłoś błąd na tej stronie / Przekaż uwagi

CAPTCHA
To zadanie sprawdza, czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.