- Zaloguj się na stronę sprawdzania stanu sprawy. Jeżeli nie masz danych do śledzenia stanu sprawy, sprawdź, jak je otrzymać.
- Sprawdź, czy sprawa ma status „oczekiwanie na stawiennictwo”, a opcja rezerwacji wizyty jest dostępna.
- Zapoznaj się z Regulaminem.
- Wybierz datę oraz godzinę wizyty, podaj adres email, na który przyjdzie potwierdzenie rezerwacji oraz potwierdź przyciskiem „Umów wizytę”.
- Po rezerwacji wizyty otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail. Dane dotyczące umówionej wizyty widoczne będą również w panelu „umówione wizyty”.
W ten sposób umówisz się na wizyty po złożeniu wniosków: o udzielenie zezwolenia na pobyt, przedłużenie wizy/ruchu bezwizowego, wydanie/wymianę karty pobytu, wydanie polskiego dokumentu podróży/tymczasowego polskiego dokumentu podróży/polskiego dokumentu tożsamości.
WAŻNE - koniecznie to przeczytaj!
- Kalendarz do umówienia wizyty udostępniamy zgodnie z chronologią składanych wniosków.
- Kalendarz do rezerwacji wizyty udostępniamy na ograniczony czas, np. na 25 dni. Po upływie tego terminu kalendarz będzie automatycznie zablokowany.
Czas uruchomienia kalendarza na stronie śledzenia stanu sprawy nie jest jednoznaczny z okresem, który widoczny będzie w samym kalendarzu. Terminy wizyt w kalendarzu, w zależności od dostępności, mogą być dłuższe niż 25 dni.
- Lokalizacja wizyty co do zasady jest zgodna z aktualną lokalizacją rozpatrywania wniosku i nie ma możliwości jej wyboru/zmiany. Wybierając w polu „Kolejka” domyślną lokalizację, akceptujesz miejsce wizyty.
- Wizytę przez panel sprawdzania stanu sprawy możesz zarezerwować jednokrotnie. Prosimy o przemyślany wybór terminu oraz godziny wizyty.
- Jeżeli nie przyjdziesz na umówioną wizytę, w późniejszym terminie otrzymasz od nas wezwanie do uzupełnienia osobistego stawiennictwa/odcisków palców/oryginału paszportu/innych dokumentów.
- Jeżeli nie umówisz wizyty korzystając z udostępnionego kalendarza, w późniejszym terminie otrzymasz od nas oficjalne wezwanie do uzupełnienia osobistego stawiennictwa/odcisków palców/oryginału paszportu/innych dokumentów.
- Po wezwaniu opcja rezerwacji wizyty znowu będzie dostępna.
- Lokalizacja wizyty w wezwaniu jest zgodna z aktualnym miejscem rozpatrywania wniosku i nie ma możliwości jej wyboru/zmiany.
- W przypadku braku stawiennictwa w terminie, wniosek zostanie pozostawiony bez rozpoznania.