Jak otrzymać dane do śledzenia stanu sprawy?

Zamierzasz złożyć do nas wniosek?

  1. W formularzu podaj adres e-mail, na który wyślemy dane dostępowe do sprawdzania stanu sprawy, automatycznie po jego rejestracji.

  2. Zalecamy podawanie swojego osobistego adresu poczty elektronicznej, względnie adresu e-mail pełnomocnika, jeżeli go ustanowiłeś.

  3. Nie podawaj adresu e-mail osoby postronnej.

Bądź ostrożny! Upewnij się, że podany adres e-mail umożliwi Ci otrzymanie informacji o numerze sprawy i danych do logowania.

Złożyłeś już wniosek i nie masz numeru sprawy i kodu dostępu?

  1. Wejdź na stronę logowania „sprawdź stan sprawy”
  2. Wypełnij formularz – link do formularza znajdziesz poniżej danych do logowania.
  3. Jeżeli wszystkie dane w formularzu będą zgodne z danymi wniosku, zobaczysz komunikat z numerem sprawy i kodem do logowania. Dane dostępowe zostaną wtedy również wysłane pocztą elektroniczną.
  4. Jeżeli dane w formularzu nie zgadzają się z danymi wniosku, wypełnij ten formularz kontaktowy.

Prosimy o cierpliwość! Musimy zweryfikować Twoje zgłoszenie.

WAŻNE: Nie podawaj danych dostępowych osobom postronnym! Dostęp do danych sprawy powinien mieć jedynie wnioskodawca lub/i pełnomocnik w sprawie.

 

Czy ta strona była przydatna?

Zgłoś błąd na tej stronie / Przekaż uwagi

CAPTCHA
To zadanie sprawdza, czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Przekaż uwagi