Zamierzasz złożyć do nas wniosek?
-
W formularzu podaj adres e-mail, na który wyślemy dane dostępowe do sprawdzania stanu sprawy, automatycznie po jego rejestracji.
-
Zalecamy podawanie swojego osobistego adresu poczty elektronicznej, względnie adresu e-mail pełnomocnika, jeżeli go ustanowiłeś.
-
Nie podawaj adresu e-mail osoby postronnej.
Bądź ostrożny! Upewnij się, że podany adres e-mail umożliwi Ci otrzymanie informacji o numerze sprawy i danych do logowania.
Złożyłeś już wniosek i nie masz numeru sprawy i kodu dostępu?
- Wejdź na stronę logowania „sprawdź stan sprawy”
- Wypełnij formularz – link do formularza znajdziesz poniżej danych do logowania.
- Jeżeli wszystkie dane w formularzu będą zgodne z danymi wniosku, zobaczysz komunikat z numerem sprawy i kodem do logowania. Dane dostępowe zostaną wtedy również wysłane pocztą elektroniczną.
- Jeżeli dane w formularzu nie zgadzają się z danymi wniosku, wypełnij ten formularz kontaktowy.
Prosimy o cierpliwość! Musimy zweryfikować Twoje zgłoszenie.
WAŻNE: Nie podawaj danych dostępowych osobom postronnym! Dostęp do danych sprawy powinien mieć jedynie wnioskodawca lub/i pełnomocnik w sprawie.