Obsługa bezpośrednia od 16.11 do 20.11 - wizyty wcześniej anulowane

Uprzejmie informujemy, że od 16.11.2020 r. do 20.11.2020 r., zarówno w Poznaniu jak i w delegaturach, obsługiwani będą klienci, którzy posiadali rezerwacje internetowe na wizyty w terminach od 2.11.2020 r. do 6.11.2020 r., a ze względu na czasowe zawieszenie bezpośredniej obsługi klienta w Wydziale Spraw Cudzoziemców wizyta ta została anulowana.

Nowe terminy zostały wyznaczone automatycznie.

Wszystkie wizyty zostały przeniesione zgodnie z poniższym schematem:

z 2.11.2020 r. na 16.11.2020 r.

z 3.11.2020 r. na 17.11.2020r.

z 4.11.2020 r. na 18.11.2020 r.

z 5.11.2020 r. na 19.11.2020 r.

z 6.11.2020 r. na 20.11.2020 r.

Godziny wizyt pozostają niezmienione.

Przepraszamy za utrudnienia.

Zgłoś błąd na tej stronie / Przekaż uwagi

CAPTCHA
To zadanie sprawdza, czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Przekaż uwagi