Uprzejmie informujemy, że zmieniamy sposób obsługi wizyt zarejestrowanych w celu osobistego stawiennictwa/uzupełnienia odcisków linii papilarnych również w delegaturach w Kaliszu, Koninie, Lesznie i Pile. Docelowo będziemy je obsługiwać z wykorzystaniem biletomatu bez potrzeby wywoływania klienta, podobnie jak pozostałe rezerwacje dokonane przez internet.
Po zarejestrowaniu wizyty za pośrednictwem strony śledzenia stanu sprawy lub telefonicznie, dla wizyt od 29 lipca i dalszych, klient otrzyma potwierdzenie rezerwacji wraz z sześciocyfrowym kodem rezerwacji.
Po przyjściu do urzędu, prosimy pobrać bilet z automatu, wpisując podany kod i śledzić informacje na monitorach.
Zasady rejestracji wizyt w celu osobistego stawiennictwa pozostają bez zmian. Osoby, które nie otrzymały w potwierdzeniu rezerwacji sześciocyfrowego kodu nadal będziemy obsługiwać po wcześniejszym wywołaniu.
O zmianach w Poznaniu pisaliśmy tutaj:
https://migrant.poznan.uw.gov.pl/pl/komunikaty/zmiana-zasad-obslugi-wizy...