Zmieniamy zasady obsługi wniosków pobytowych - WAŻNE

komunikat

Rezerwacja wizyty

W celu zwiększenia dostępności wizyt na uzupełnienie stawiennictwa i odcisków palców do wniosków pobytowych złożonych w inny sposób niż osobiście, od 12 września br. zmieniamy zasady rezerwacji.

Uzupełnienie stawiennictwa, odcisków palców i okazanie paszportu będzie możliwe, tak jak dotychczas, po rezerwacji terminu wizyty na stronie śledzenia stanu sprawy.

Kalendarz do rezerwacji wizyty będzie dostępny, gdy w sprawie pojawi się status „oczekiwanie na stawiennictwo”.  Taki status oznacza możliwość umówienia się na wizytę i uzupełnienia wszystkich braków, bez konieczności oczekiwania na oficjalne wezwanie z urzędu.

Osoby, które nie skorzystają z opcji samodzielnej rezerwacji wizyty, w późniejszym terminie otrzymają wezwania do uzupełnienia stawiennictwa z wyznaczonym terminem wizyty. Na tym etapie nie będzie już możliwości wyboru terminu wizyty.

Zapoznaj się ze szczegółowymi wskazówkami

  1. Zaloguj się na stronę sprawdzania stanu sprawy.
  2. Sprawdź, czy sprawa ma status „oczekiwanie na stawiennictwo”, a opcja rezerwacji wizyty jest dostępna.
  3. Zapoznaj się z Regulaminem.
  4. Wybierz datę oraz godzinę wizyty, podaj adres email, na który przyjdzie potwierdzenie rezerwacji oraz potwierdź przyciskiem „Umów wizytę”.
  5. Po rezerwacji wizyty otrzymasz potwierdzenie na podany adres e-mail. Dane dotyczące umówionej wizyty widoczne będą również w panelu „umówione wizyty”.

WAŻNE! Koniecznie przeczytaj!

  • Kalendarz do umówienia wizyty udostępniamy zgodnie z chronologią składanych wniosków.
  • Kalendarz do rezerwacji wizyty udostępniamy na ograniczony czas, np. 30 dni. Po upływie tego terminu kalendarz będzie automatycznie zablokowany.

Czas uruchomienia kalendarza na stronie śledzenia stanu sprawy nie jest jednoznaczny z okresem, który widoczny będzie w samym kalendarzu. Terminy wizyt w kalendarzu, w zależności od dostępności, mogą być dłuższe niż 30 dni.

  • Lokalizacja wizyty co do zasady jest zgodna z aktualną lokalizacją rozpatrywania wniosku i nie ma możliwości jej wyboru/zmiany. Wybierając w polu „Kolejka” domyślną lokalizację, akceptujesz miejsce wizyty.
  • Wizytę przez panel sprawdzania stanu sprawy możesz zarezerwować jednokrotnie. Prosimy o przemyślany wybór terminu oraz godziny wizyty.
  • Jeżeli nie przyjdziesz na umówioną wizytę, w późniejszym terminie otrzymasz od nas wezwanie do uzupełnienia osobistego stawiennictwa/odcisków palców/oryginału paszportu z wyznaczonym terminem wizyty celem uzupełnienia braków.
  • Jeżeli nie umówisz wizyty korzystając z udostępnionego kalendarza, w późniejszym terminie otrzymasz od nas oficjalne wezwanie do uzupełnienia osobistego stawiennictwa/odcisków palców/oryginału paszportu z wyznaczonym terminem wizyty celem uzupełnienia braków.
  • Po wezwaniu opcja rezerwacji wizyty nie będzie już dostępna. Termin wyznaczony w wezwaniu będzie widoczny na stronie śledzenia stanu sprawy w panelu „umówione wizyty”.
  • Lokalizacja wizyty wyznaczonej w wezwaniu jest zgodna z aktualnym miejscem rozpatrywania wniosku i nie ma możliwości jej wyboru/zmiany.
  •  W przypadku braku stawiennictwa w wyznaczonym w wezwaniu terminie, wniosek zostanie pozostawiony bez rozpoznania.

Jeżeli masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami - WSC Kontakt

Wprowadzamy zmiany aby szybciej i skuteczniej realizować nasze zadania, liczymy na wyrozumiałość i współpracę! 

stan sprawy - ulotka

Zgłoś błąd na tej stronie / Przekaż uwagi

CAPTCHA
To zadanie sprawdza, czy jesteś człowiekiem i zapobiega wysyłaniu spamu.

Przekaż uwagi